پرز(1): مي گويند راموس عزيز کرده من است/پرز(2): چه کسي را خط بزنم تا رويس را بخرم؟

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرز(1): مي گويند راموس عزيز کرده من است/پرز(2): چه کسي را خط بزنم تا رويس را بخرم؟

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پرز(1): مي گويند راموس عزيز کرده من است/پرز(2): چه کسي را خط بزنم تا رويس را بخرم؟

پرز(2): چه کسي را خط بزنم تا رويس را بخرم؟


در آستانه سال جديد ميلادي و در شرايطي که رئال به کسب چهارمين جام خود در سال 2014 بسيار نزديک شده است، فلورنتينو پرز به گفتگو با ال لارگرو نشست.


به گزارش "ورزش سه"، فلورنتنیو پرز مدیر باشگاه رئال مادرید، در این گفتگو در مورد مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. بخش دوم این مصاحبه در زیر می آید:

خرید مارکو رویس

با رئیس باشگاه دورتموند دوستی صمیمانه ای دارم. ولی تاکنون نه در مورد خرید او و نه در مورد وضعیت قرارداد این بازیکن، صحبتی نکرده ایم.

برنابئو

به زودی برای چند روز، برنابئو  را برای بهتر کردن وضعیت چمن و نیز وضعیت گرمایشی می بندیم.بهترین باشگاه جهان باید بهترین استادیوم جهان را نیز داشته باشد.

یک توصیف در راموس

بهترین مدافع مرکزی جهان که از 18 سالگی با ماست. او تا پایان فوتبالش در رئال خواهد ماند.

اظهارات پلاتینی در مورد توپ طلا


من با او در این مورد صحبت کردم.پلاتینی به من گفت که نه او و نه هیچ یک از مقامات یوفا و فیفا، به طرف هیچ بازیکنی تمایل ندارند و فقط معتقد بود که اگر توپ طلا به رونالدو نرسد، کمی به نفع فوتبال خواهد بود.

مسی و نیمار

بهترین بازیکنان جهان در رئال حضور دارند.چه کسی را بیرون کنم تا این دو را بیاورم؟

بارسا واقعا کروس را رد کرده بود؟

فکر نمی کنم چنین چیزی صحت داشته باشد.وقتی کروس گفت که نمی خواهد در بایرن بماند، فقط یک تیم دیگر برای او مناسب بود: رئال مادرید.

رئال به رویس نیاز دارد؟

واقعا نمی دانم کدام بازیکن را بخاطر رویس از لیست خارج کنم.حتی آنچلوتی هم نمی داند.

آنچلوتی بهترین مربی ای است که تا بحال استخدام کرده اید؟

همانقدر به دل بوسکه نیز علاقه دارم. من قرارداد او را سه سال تمدید کردم و تا به انتها نیز در راس کار باقی ماند.

فینال جام باشگاه های جهان

اگر قهرمان شویم، سال 2014 را به بهترین شکل به پایان رسانده ایم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 27 آذر 1393 | 21:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.